tavastia divari etsii uusia pelaajia

Laji on jääkiekko, joukkueen kotipaikka on helsinki paloheinä ja pelattava sarja 4. divisioona. Joukkueeseen kuuluu 35 jäsentä ja kalenterissa on 1 tulevaa treeniä tai peliä.

Tavastia on perinteinen 3-4 divarin jääkiekkojoukkue, joka ponnistaa Ensin Hämäläisen osakunnan ja sitä kautta Helsingin Yliopiston yhdistystoiminnoista. Viime kausina olemme pelanneet 4-divisioonaa. Tervetuloa mukaan! Yhteydenotot e(piste)g(miuku)alumni(piste)helsinki(piste)fi

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin tunti sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.